FANDOM

Super_Duck_Boy
5003008452
Super-Duck-Boys profilbillede.

Navn

Alexander

Født

16. august 2000

Medlem siden

24.06.2011

Grad

Medlem

Parti

DOVTJ

Aktive år

2013-nu

Super Duck Boy (Også kaldet Super_Duck_Boy eller SDB), er en bruger på Andeby.dk, der blev registreret i 2012, men ikke har været aktiv, og kun skrevet enkelte kommentarer, før 2013, hvor han deltog i en Epic Mickey-konkurrence, og vandt den. Siden begyndte han af uforklarlige grunde, at skrive utrolig meget på Forumløjer-forummet, hvor de fleste af hans indlæg ligger. Siden er han kommet på Gumlemumle-chatten, hvor han er kendt som "Super_Duck_Boy_DOVTJ". Der mødte han mange medlemmer af Andeby, såsom Emma14, YanisGumleAnden og Chri527w. Han er meget tit online, siden han også kan komme online i sin skole, hvor han er kendt som "Super_Duck_Boy_i_skole".

Han er med i partiet DOVTJ. Han er også med i et parti kørt af ham, Chri527w og Yanis. Han er også medvirkende i Andby-tegneserien Andby-Legenderne.

Tidligere bruger(e)Edit

Alexander Antonander var Super Duck Boy's tidligere alias. Han var på det gamle Andeby, og med i Grønspætterne, men han stoppede af ukendte grunde. Brugeren er siden blevet slettet. Wichuck Duck var også en af hans tidligere brugere. Brugerens navn var bygget over det engelske navn for grønspætte; Woodchuck, men det var stavet forket. Denne bruger eksisterer heller ikke længere.

Projekt(er)Edit

Anders And: Et Rapt Eventyr: En af hans ældre projekter, der handlede om at lave handlingen i spillet "Donald Duck: Quack Attack", om til en tegneserie i Comic Creator. Dette projekt er stoppet, indtil videre information.

Den fuldkommen meningsløse tegneserie!: Et færdigt Comic Creator-projekt, som går ud på at være meningsløs. Det indeholder to dele.

Da Onkel Joakim fandt ud af, at han havde et billede af Anders, der flyver: En Comic Creator-tegneserie, der nok har det længste navn af alle Comic Creator-projekter. Det er en "spiritual sucessor" til "Den fuldkommen meningsløse tegneserie!"

Andby-Legenderne: En Andby-tegneserie, med flere af brugerne som hovedpersoner, skabt af ham, Chri527w og Yanis, (og i mindre grad, Hellevad). Den er ret populær på Andeby.dk, men nogle har kritiseret den retning, den går. Der bliver stadig arbejdet på den.

Stålandens mareridt: En Comic Creator-tegneserie, der går ud på, at Stålanden har mistet sine kræfter efter et mareridt.

På GumleMumleEdit

På GumleMumle har Super Duck Boy været meget aktiv, dog er det stilnet en smule af på grund af travlhed, og en vis grad af glemsomhed og sommerferie. Han er meget vild med at skifte til utrolig skøre navne, på grund af alle de pokkers mange profilbilleder på Xat-modulet, chatten bruger. Nogle af hans identiteter på chatten igennem længere tid har været:

Super_Duck_Boy_DOVTJ*

Super_Duck_Boy_DOVTJ_som_i_virkeligheden_hedder_Alexander

Pazu_fra_Laputa_DOVTJ**

Super_Duck_øøøh..._Son_Goku*** **

stjerne: Nuværende, **: Medførte også et profilbillede-skift ***: I hans skole

Note(r)Edit

  • Han er også med i foreningen DDF(R), og han er også med i deres forum, hvor han hedder Alex-And.
  • Han er stor fan af videospil, for eksempel The Legend of Zelda. (HVILKET I SKAL SPILLE!!!!)

LinksEdit