FANDOM

Hellevad
831435557
hellevads profilbillede.

Navn

Johan

Født

6. september 1997

Medlem siden

11.06.2008

Grad

Donaldismeminister og byrådsmedlem

Parti

Donaldisterne

Aktive år

2008-nu

831435557

Hellevad er en gammel bruger fra juni 2008. Han har været på i over fem år, og har været aktiv på siden lige siden. Han har kun holdt pauser på ferier og rejser. Dog har der selvfølgelig været knap så aktive perioder, men han har alligevel været akitv. Han har været kendt for aviser som Andetidende, Andeby TV-blad og Ubrugelig Viden hvor sidstnævne var i samarbejde med hans gode ven Ham-$elv, som han også går i klasse med, og det var også Ham-$elv som var grunden til at Hellevad kom på i sin tid. Hellevad startede nemmelig oprindelig for at spille spillet "Pimp din egen 313", men efter ikke ret lang tid, blev han meget aktiv i forummet og især i Milliardærernes klan-forum. Han blev da også klan-leder på et tidspunkt(borgmester i milliardærenes forum), men det gik i vasken da nogen medlemmer stressede stakkels unge Hellevad. 

Efter ikke ret lang tid blev Hellevad aktiv i politik, og var også i Byrådet et par gange, og meldte sig i 2010(måske slutningen af 2009) ind i det nye parti Donaldisterne startet af Nicenico. Halvandet år efter(ca.) blev han formand for partiet, og er kendt som en af de mest bemærkelsesværdige politikere med sine ret anderledes holdninger på nogen punkter. Men derudover er Hellevad en af Andebys største Donaldister, og er efter mange gange i Donaldismeministeriet endelig blevet Donaldismeminister. Hellevad har gennem tiderne også gjort sig uvenner med mange folk i perioder, og har været en af hovedpersonerne i mange episoder på Andeby.dk. Derudover er Hellevad en af de allermest aktive på Andeby.dk, og er den med 2. flest forum-indlæg. 

LinksEdit