FANDOM

Donaldokraterne
6203989693.png
Donaldokraternes profilbillede.

Navn

Donaldokraterne

Parti stifter

Elsker-Anders-And

Partiet stiftet

03.02.2012

Pladser i byråd

Partiet er ikke i Byråd

Aktive år

2012-nu

6203989693.png
OcNN4

Donaldokraterne blev stiftet 3. februar 2012 af Elsker-Anders-And, der blev partiets formand. Hans næstformand blev OliverAnden.

MærkesagerEdit

1. Mobning hacking osv: Vi går selvfølgelig også ind for mindre mobning, hacking. Vi syntes ikke det er et særligt stort problem mere, men vi vil PRØVE på at få det sidste væk, så Andeby bliver helt fri for mobning.

2. H.A.P: Vi er for H.A.P, fordi vi synes det er en gò, sjov, spændene klub. Vi synes ikke at, denne klub skal forsvinde . Og da heller ikke skifte til sådan et dumt navn H.A.H! Ha! Vi kan bedre lig H.A end H.A.H!

3. Ministerier: Vi går ind for ministerier. Vi synes det er en god idè.

4. Ambassader: Vi går ind for ambassader på Donald.no og Kallaanka.se. Vi synes det skal prøves igen, fordi flere og flere medlemmer fra de forskellige lande får brugere hos hinanden.

5. Klanerne: Vi vil ekstremt gerne have vores klaner tilbage! Det var noget af det næsten fedeste på www.Andeby.dk dengang.

6. Chat: Vi vil gerne have en chat fordi (eks): Vis nu man har brug for at snakke med flere på en gang, vil det jo være rart bare lige an gå ind på en chat! Det var en grundene til at vi går ind for chat.

7. Nytårstale: Vi går ind for en nytårstale fra borgmesteren, fordi det kunne jo være sjovt med en nytårstale omkring året.

8. Byrådsmedlemmer: Vi går ind for at der skal præcis være 18 byrådsmedlemmer. Fordi vi ikke kan se grunden til at der skal være mere eller mindre end 18 og nogle kan det altså godt være forvirrende med for mange og for lidt. 18 syntes vi er det rigtige!

9. Suppleanter i Byrådet: Vi går ind for at Byrådet har suppleanter eller at et byrådsmedlem kan deles på 2 brugere. Det vil gøre at der ikke er så mange inaktive byrådsmedlemmer. Vi synes også hvis man ikke er aktiv i byrådet en måned så får en ANDen pladsen (Det gælder ik hvis man har skrevet hvorfor man ik er aktiv et stykke tid).

10. Samarbejde: Vi går ind for venskab og samarbejde mellem brugere på Andeby.dk, Donald.no og Kallaanka.se. Her er plads til alle i Donaldokraterne.

11. Mere donaldisme: Vi går stærkt ind for mere donaldisme! Vi synes der er mangel på det. Vi synes også de mere virkelige ting halløjsa :P overtager det hele. Derfor går vi ind for mere donaldisme.

LinksEdit