FANDOM

DOVTJ
6538394784.png
DOVTJs profilbillede på Andeby.dk

Navn:

Disciples Ostede Vej Til Jordbær

Partistifter:

GumleAnden

Partiet stiftet:

31.06/01.07-2012

Pladser i byrådet pt.:

6

Aktive år:

2012-nu

Antal medlemmer pt.:

59

6538394784.png

DOVTJs profilbillede på Andeby.dk

DOVTJ er navnet på Andeby.dks største aktive parti med 59 medlemmer. Partiet, hvis navn står for "Disciples Ostede Vej Til Jordbær", blev dannet i sommeren 2012 den 31/6-1/7. Partiet blev stiftet af GumleAnden, som lige var vendt tilbage på Andeby.dk inden partistiftelsen efter en turbulent periode - både for hans og hele Andeby.dks vedkommende, da Albert And og en masse andre brugere, som han havde adgangskode til (både hans egne og andre, som flere havde kodeord til), var blevet slettet inden da af Albert And selv på grund af flere ting.

DOVTJ blev stiftet med navnet "Den Ostede Vej Til Jordbær", men ændrede kort efter navn til "DISCIPLES Ostede Vej Til Jordbær", da DOVTJ gik sammen med "Sandwichens Disciple", som var ledet af Gustavo, og blev til førnævnte.

Efter sin stiftelse og senere sin fusion med "Sandwichens Disciple" gik det stærkt for DOVTJ med at få medlemmer. Folk meldte sig ind af flere grunde, men alle havde en ting til fælles; de kunne godt lide kage og kan det stadig den i dag, og så kunne og kan ingen lade være med at melde sig ind i verdens mest AWESOME parti: DOVTJ!

DOVTJ har i dag en ledelse, som består af Emil_McDuck (Næstformand), Billed-Mageren (Næstformand/Formand), Gustavo (Formand), Yanis (Formand), OliverAnden (Formand) og GumleAnden (Formand).

DOVTJ har på nuværende tidspunkt 6 byrådspladser/mandater, som følgende personer varetager: OliverAnden, som udover at være byrådsmedlem også er viceborgmester, Yanis, som er Eventminister, Billed-Mageren, Thoger, Snillen/Mathias.ekse og GumleAnden, som er borgmester.

DOVTJ vandt sidste valg på Andeby.dk og har derfor borgmesterposten og flest mandater i byrådet på nuværende tidspunkt.

DOVTJ har pt. følgende 59 medlemmer:

Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max_Mule, Billed-Mageren, McNuggets (fortsættes)

LinksEdit